• Home

Experts in beveiliging en en toegangsverlening

Verschillen Paxton

De verschillende systemen van Paxton

Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende toegangscontrole oplossingen van Paxton Benelux. Via deze informatie kunt u op een eenvoudige manier uitzoeken welk systeem dé oplossing is voor uw situatie.

De verschillen op een rij

Compact standalone toegangsverlening

Een Standalone toegangsverleningssyteem is ideaal voor kleine tot middelgrote locaties waar geen registratie gewenst is. In tegenstelling tot een Net2 online toegangscontrole systeem dient een standalone systeem lokaal bij iedere deur geprogrammeerd te worden en is er geen centraal gebruikersbeheer. Als kaarten of tags moeten worden geblokkeerd of codes moeten worden gewijzigd, moet dit gedaan worden bij iedere deur lokaal.

Waar worden standalone systemen zoal toegepast: 

  • Kleine bedrijfspanden

  • Winkels

  • Appartementen en VVE's 

Standalone systemen zijn geschikt voor locaties met een relatief klein aantal gebruikers. Een standalone toegangscontrole systeem is schaalbaar en het beheer van kaarten en tags is zeer eenvoudig door het gebruik van de optionele kaart- en tag pakketten.

Compact

De ideale oplossing voor binnendeuren

Switch2

De ideale oplossing voor buitendeuren

Net2 Online toegangscontrole

Net2 is een netwerk gebaseerd online toegangscontrole systeem, dat aangestuurd wordt vanaf een centrale server/PC. Net2 is eenvoudig te installeren en is ontworpen om de toegang tot gebouwen en ruimtes te vereenvoudigen.

Waar worden Net2 online systemen zoal toegepast:

  • Scholen

  • Ziekenhuizen

  • Kantoren

  • Bouwplaatsen

Online systemen zijn ideaal om gebouwen met meerdere deuren en gebruikers te beheren, of het nu gaat om één gebouw of meerdere gebouwen die via VPN verbonden zijn met elkaar. Het systeem kan eenvoudig worden uitgebreid en biedt geavanceerde functies, zoals real-time rapportage van toegangscontrole gebeurtenissen en integratie met CCTV, brand, inbraakalarm en andere systemen.

Bekijk de Net2 producten

Paxton10 Webbased toegangscontrole

Paxton10 is een veelzijdige oplossing die geschikt is voor alle soorten locaties en gebouwen. Krijg toegang tot uw Paxton10 systeem via de webbased interface. Dit betekent dat u uw systeem vanaf elk apparaat met webbrowser overal en op elk moment van de dag kunt beheren.

Waar worden Paxton10 online systemen zoal toegepast:

  • Scholen

  • Ziekenhuizen

  • Kantoren

  • Bouwplaatsen

Toegankelijk vanaf elk apparaat met een internetverbinding en webbrowser, is remote toegang tot de Paxton10 Software zeer eenvoudig. Met de Paxton Key app kunnen gebruikers hun smart device zoals smartphones of *smartwatches gebruiken in plaats van elektronische kaarten, tags of traditionele sleutels.

Bekijk de Paxton10 producten

Meer informatie?

Neem contact op

Paxton Net2 integratie met Meshlink

De Paxton Net2 integratie met Meshlink

Vereenvoudigt toegang voor sportverenigingen en VvE’s

ALTIJD OPEN!

7 dagen per week en 365 dagen per jaar open.

Alle organisaties gebruiken tegenwoordig een breed scala aan applicaties, systemen en andere soorten interfaces om zaken te regelen en aan te sturen. Dit is niet anders voor organisaties in de vorm van bijvoorbeeld sportverenigingen of VvE’s. De wildgroei aan systemen voor verschillende functionaliteiten kan zorgen voor problemen en onduidelijkheid.

Meshlink biedt (sport)verenigingen en Vereniging van Eigenaars een platform om allerlei systemen vanuit één centraal punt aan te sturen en een groot deel van de handmatige werkzaamheden te automatiseren. Via het Meshlink platform kunnen (o.a.) wijzigingen in de ledenadministratie meteen doorgestuurd worden naar het Net2 toegangscontrole systeem en worden reserveringen of vooraf geplande trainingen gekoppeld aan de verlichting waardoor deze automatisch geschakeld kan worden. Hiermee faciliteert Meshlink het bestuur van de verenigingen of VvE’s. Het is dankzij het platform niet altijd meer nodig voor een beheerder om fysiek op de locatie te zijn, omdat (praktisch) alle systemen van de locatie, vanaf de bank thuis beheerd kunnen worden.

Ondertussen worden over de hele wereld sportparken, industriegebieden en andere soorten terreinen aangestuurd via het Meshlink platform. Door intuïtieve interfaces en de betrouwbare hosting biedt Meshlink een modern en dynamisch platform wat voor de eindgebruikers eenvoudig en snel in het gebruik is.

Mogelijkheden en modules

Het Meshlink platform is opgebouwd uit verschillende modules, die allemaal met elkaar gecombineerd kunnen worden en samen voor nog meer automatisering of gebruiksgemak zorgen. Het gebruik van de planner, gebruikersbeheer en de parkplattegrond bouwer zijn altijd beschikbaar, net als het gebruik van de mobiele Meshlink app.

De volgende hoofdmodules zijn beschikbaar:

Verlichting – De module verlichting maakt het mogelijk om zowel de binnen- als de buitenverlichting direct te bedienen via het Meshlink platform, of om deze automatisch te laten schakelen door middel van geplande acties, reserveringen of de astronomische klok (die kijkt naar zonsondergang). Deze functies zorgen ervoor dat de verlichting niet meer onnodig aan zal staan, waardoor zowel energie en kosten bespaard kunnen worden.

Toegang – Deze module koppelt het Meshlink platform aan het Net2 toegangscontrole systeem. Dankzij de koppeling met een aantal ledenbestand administratiesystemen, kunnen wijzigingen die daarin worden gemaakt (waaronder de aanmaak van nieuwe leden, doorstroming van rollen of functies, toewijzing van extra toegangsrechten), direct naar het Net2 toegangscontrole systeem worden doorgestuurd. Iedereen heeft daardoor dus altijd de juiste rechten en toegang. Dit geldt ook voor mensen van buiten de vereniging, die bijvoorbeeld een baan op de vereniging huren.

Afhangbord & reserveringen – De KNLTB heeft Meshlink gekozen als faciliterende partij om tennis- en padelverenigingen te koppelen aan het afhangbord. Met het afhangbord is het mogelijk om banen te (laten) reserveren voor alle leden van de KNLTB. Sommige verenigingen verhuren hun banen ook aan niet-leden voor een kleine vergoeding. Middels het afhangbord kan je vereniging dus zonder moeite extra omzet genereren. Daarnaast is het afhangbord gekoppeld aan andere modules van Meshlink, waardoor je verder geen omkijken hebt naar verlichting of toegang wanneer iemand van buiten de vereniging een keer komt spelen.

Kentekenherkenning – De module Kentekenherkenning in Meshlink is speciaal ontwikkeld voor VvE’s, industrie en parkeergarages. Deze module herkent door middel van ANPR camera’s het kenteken direct en verleent op basis van ingestelde logica in het Meshlink platform wel of geen toegang. Daarnaast zal de slagboom of poort automatisch geopend worden op basis van een succesvolle registratie. De toegevoegde waarde van Meshlink is dat gebruikers van het platform zelf hun kentekens periodiek kunnen wijzigen, waardoor bijv. de beheerder van een VvE geen handmatige wijzigingen hoeft te maken. Bewoners krijgen gewoonweg een X aantal parkeerplaatsen toegewezen, voor welke ze zelf mogen bepalen welk kenteken binnen mag.

Beveiliging – In sportkantines of fabriekshallen staat vaak dure apparatuur. Deze module maakt het mogelijk om de beelden van de beveilingscamera’s in de gaten houden en is het mogelijk voor beheerders om (op afstand) eenvoudig sloten open en dicht doen. Je kunt de beelden van de beveiligingscamera’s bekijken met de ingebouwde live-stream functionaliteit van Meshlink. De beveiligingsmodule kan daarnaast met de Twelve kassa module gecombineerd worden, om een ‘autonome bardienst’ te kunnen faciliteren: waarbij leden zelf hun drankjes kunnen pakken en afrekenen op de kassa, waarbij de camera (samen met de kassa) het toezicht houden dat alles netjes wordt afgerekend.

Twelve kassa – De Meshlink koppeling met de systemen van Twelve maakt het mogelijk om de kassa op de vereniging te ontgrendelen met de ledenpas. Ook steeds meer tennisverenigingen gebruiken de nieuwe RFID ledenpas om te kunnen betalen op de kassa. Meshlink kan ook hier het ledenadministratiesysteem koppelen aan de kassa omgeving. Hierdoor worden nieuwe leden direct toegevoegd aan de database in de kassa, waardoor zij direct kunnen betalen met de nieuwe ledenpas of de kassa kunnen ontgrendelen tijdens bardiensten.

Beregening – Omdat de beregening bij veel verenigingen nog via een schakelaar op de club aangestuurd wordt, moet er een beheerder aanwezig zijn die toegang heeft tot de schakelkast om deze te activeren. Meshlink kan er voor zorgen dat de beregening ook via het platform gestart kan worden of zelfs gepland kan worden zodat deze automatisch zal gaan starten wanneer het nodig is.

Thermostaat – Is er een slimme thermostaat aanwezig op uw locatie, kan ook deze vanuit Meshlink worden aangestuurd. Hierdoor kan in de winter net voordat het clubhuis opent, de thermostaat alvast aangezet worden, zodat de leden altijd een warm welkom zullen krijgen.

Voordelen voor verenigingen

  • Meshlink is opgebouwd uit modules, waardoor verenigingen zelf kunnen bepalen welke functionaliteiten ze willen gebruiken en daardoor nooit betalen voor onnodige functies.

  • Meshlink is heel eenvoudig aan te sluiten, waardoor de vereniging of VvE geen lange installatietrajecten hoeft te doorlopen.

  • Meshlink regelt zelf dat op de achtergrond alle systemen aan elkaar gekoppeld worden.

  • Meshlink koppelt veel systemen aan elkaar, waardoor bijv. wijzigingen in het ledenbestand niet ook nog eens apart in de kassa omgeving of het Net2 toegangscontrole systeem ingevoerd hoeven te worden.

  • Meshlink automatiseert een hoop handmatige werkzaamheden, zoals de verlichting, toegang en reserveringen.

  • Naast de webbrowser versie van Meshlink, is er ook gratis toegang tot de mobiele app voor uw telefoon.

Voordelen voor installateurs

  • Cross- en upsell mogelijkheden waardoor het portfolio van de installateur groter wordt, extra Meshlink modules kunnen altijd toegevoegd worden indien gewenst.

  • Zeer snelle en eenvoudige installatie en aansluiting, dankzij de plug & play Meshlink Gateway.

  • Veel zaken zijn op afstand te bekijken en te regelen, waardoor er niet voor elk issue iemand naar de locatie hoeft.

  • Altijd goede support vanuit Meshlink in het geval van vragen, issues of specifieke wensen van de vereniging of VvE.

Hoe werkt het?

De Meshlink integratie is vanaf Net2 versie 6.01 beschikbaar. Omdat Meshlink een online platform is, dient er uiteraard een stabiele internetverbinding op de locatie aanwezig te zijn om de commando’s van het platform naar de lokale systemen van de vereniging of VvE te kunnen sturen. Meshlink biedt geen hardware aan, behalve de Meshlink Gateway, wat ons de mogelijkheid biedt om op het lokale netwerk de systemen aan te kunnen sturen. Deze Gateway zorgt voor de koppeling tussen het Meshlink cloud platform en de Net2 server op locatie.

Meer informatie?

Neem contact op

Retail of horeca

Retail of horeca

De toekomst voor uw eigen zaak

Ook in de retail en horeca branche wordt ontzettend veel met kassa's gewerkt. Nu is er een kassa die klaar is voor de toekomst en het voor u gemakkelijk maakt. Zodat u meer tijd over hebt voor de aandacht van uw klant. Van plattegrondindeling tot het online reserveren, alles is mogelijk in een standaard horeca pakket. En voor de retail is de koppeling met webshop verkoop standaard mogelijk.

"De mogelijkheden zijn eindeloos"

Met de huidige technologie van tegenwoordig is er van alles mogelijk en dit hoeft niet perse heel ingewikkeld te zijn. Of het nu gaat om ERP, CRM, social media of API’s: alles heeft een eigen connector om met ons systeem data uit te wisselen. De software is te besturen vanaf uw eigen hardware desktop, tablet of smartphone. Ook is de software beschikbaar voor Android, IoS, OSX, Windows en Linux. Natuurlijk is deze volledig responsive. Tevens is de software offline beschikbaar, tegenwoordig gaat iedereen ervan uit dat het internet of eigen netwerk altijd beschikbaar is. Maar de praktijk wijst uit dat dit lang niet altijd het geval is. Wanneer dit niet het geval is blijft onze software gewoon doordraaien en zal niemand iets merken van het wegvallen van de verbinding.

De nieuwste technieken

We maken gebruik van de nieuwste technieken waardoor de systemen zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn. Een aanpassing in de backoffice wordt real-time op de POS systemen doorgevoerd hierdoor kunt u razendsnel schakelen. Denk hierbij aan het aanpassen van een prijs, een kortingsactie of een geheel product toevoegen. Met ons systeem heeft u alles zelf in de hand, uiteraard staan wij naast u om al u eventuele vragen te beantwoorden.

Van toegang, tot software, bij ons bent u aan het juiste adres!

Lokale verkoop

Bij de meeste parken is er ook nog horeca of een andere verkoopshop met merchandise aanwezig. Het is belangrijk dat hier hetzelfde systeem voor gebruikt wordt en iedereen gebruik maakt van dezelfde lay-out, zodat uw medewerkers niet constant hoeven te wennen aan een ander systeem. Het is mogelijk om de horeca verkoop en de randartikelen te combineren met de kaartverkoop etc. En via onze reportages is het mogelijk om in één klik een volledig overzicht te krijgen in de voorraad, aantal verkochte tickets, aantal bezoekers per dag of dagdeel , omzet en nog veel meer.

Plattegrondindeling

Van groot tot klein, overal in de Leisure branche komen mensen met de auto. Parkeren is daarom een groot onderdeel van vele parken, ook aan parkeren kunt u een hoop geld verdienen. Dit kan van een variabel tarief tot een vast tarief. Overal hebben wij de oplossing voor. Via de webshop module kunt u een parkeerkaart aanbieden, zodat ook bij de slagboom geen rijen ontstaan. Omdat E.B.T.C. BV jarenlang slagbomen i.c.m. toegangscontrole en parkeersystemen plaats, kunt u bij ons dus ook terecht voor de juiste slagboom. Voor een overzicht van ons volledige assortiment slagbomen verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: Volledig assortiment slagbomen.

loyalty programma

Van groot tot klein, overal in de Leisure branche komen mensen met de auto. Parkeren is daarom een groot onderdeel van vele parken, ook aan parkeren kunt u een hoop geld verdienen. Dit kan van een variabel tarief tot een vast tarief. Overal hebben wij de oplossing voor. Via de webshop module kunt u een parkeerkaart aanbieden, zodat ook bij de slagboom geen rijen ontstaan. Omdat E.B.T.C. BV jarenlang slagbomen i.c.m. toegangscontrole en parkeersystemen plaats, kunt u bij ons dus ook terecht voor de juiste slagboom. Voor een overzicht van ons volledige assortiment slagbomen verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: Volledig assortiment slagbomen.

Online verkoop via webshop

Onze online webshop module maakt het mogelijk om vooraf online een ticket te kopen. Dit is volledig in te richten naar eigen smaak en huisstijl. De webshop module is te gebruiken op uw huidige of nieuwe website. Door het aanbieden van online ticket verkoop voorkomt u lange rijen bij de kassa en dit zorgt voor een snelle doorstroom. Natuurlijk is het ook mogelijk om seizoenkaarten te verkopen via deze zelfde webshop. Zie hier een voorbeeld van onze demo.

Online reserveringen

Uiteraard koopt niet iedereen vooraf een kaartje, daarom is het mogelijk om op locatie entreekaarten te verkopen en ook af te drukken. Vervolgens kan de bezoekers deze scannen bij de tourniquet of medewerker. De verkoop kan dan verlopen via een medewerker of via een zelfservice kassa. En om ons milieu te denken is het mogelijk om de kaarten via deze kassa per e-mail te sturen, zo hoeft er geen kaartje afgedrukt te worden en kan de bezoeker deze via de telefoon scannen bij de scanner.

Voorraadbeheer

Uiteraard koopt niet iedereen vooraf een kaartje, daarom is het mogelijk om op locatie entreekaarten te verkopen en ook af te drukken. Vervolgens kan de bezoekers deze scannen bij de tourniquet of medewerker. De verkoop kan dan verlopen via een medewerker of via een zelfservice kassa. En om ons milieu te denken is het mogelijk om de kaarten via deze kassa per e-mail te sturen, zo hoeft er geen kaartje afgedrukt te worden en kan de bezoeker deze via de telefoon scannen bij de scanner.

Rapportages

Uiteraard koopt niet iedereen vooraf een kaartje, daarom is het mogelijk om op locatie entreekaarten te verkopen en ook af te drukken. Vervolgens kan de bezoekers deze scannen bij de tourniquet of medewerker. De verkoop kan dan verlopen via een medewerker of via een zelfservice kassa. En om ons milieu te denken is het mogelijk om de kaarten via deze kassa per e-mail te sturen, zo hoeft er geen kaartje afgedrukt te worden en kan de bezoeker deze via de telefoon scannen bij de scanner.

Meer informatie?

Neem contact op

Parkeersysteem Dip&Go

Cashless parkeersysteem

Via ons Dip&Go parkeersysteem is het mogelijk om contactloos te betalen bij de ingaande of uitgaande slagboom. Dit is afhanelijk van welk type systeem u kiest, zo is het mogelijk om voor een vast tarief of een variable tarief te kiezen. Hiermee hoeft de parkeerder niet meer langs de betaalautomaat, maar kan gemakkelijk in- en uitrijden door de betaalpas voor de kaartlezer te houden. Het intoetsen van een pincode is hierbij niet nodig, betalen is hierdoor sneller en klantvriendelijker geworden. 

Vast tarief

Een vast tarief berekenen was nog nooit zo eenvoudig

  • STAP 1: Rij naar de ingaande zuil

  • STAP 2: U betaalt met pinapas of creditkaart een vast bedrag

  • STAP 3: Het bedrag wordt afgeschreven van uw rekening

  • STAP 4: Slagboom gaat open, u kunt nu parkeren

Variabel tarief

Van begin tot eindtijd een tarief berekenen

Stap 1: U biedt uw pinpas/creditkaart aan bij de ingaande zuil

Stap 2: Uw pas wordt geregistreerd 

Stap 3: De slagboom gaat open, u kunt nu parkeren

Stap 4: U biedt uw pas aan bij de uitgaande zuil

Stap 5: Het verschuldigde bedrag wordt van uw rekening afgeschreven

Stap 6: Na voltooing van de transactie kunt u het parkeerterrein verlaten

 

 

Nooit meer naar de betaalautomaat!

Bij alle parkeersystemen van ons Dip&Go Systeem kunt u betalen met Dip & Go of Tap & Go. Dit is een snelle en veilige manier van betalen met uw bankpas. Bij Dip & Go betaalt de parkeerder met zijn eigen bankpas of indien gewenst met een creditkaart, er hoeft bij betalen geen pincode ingegeven te worden tot € 50,00!

Doordat u uw pincode niet hoeft te gebruiken, verloopt de betaling sneller en ontstaan er minder wachtrijen. Bovendien kan uw pincode ook niet worden geskimt. Alle Nederlandse bankpassen zijn inmiddels geschikt voor Dip & Go.

Er bestaan 2 versies:
1) Vast tarief: u geeft aan welk tarief per dag betaald dient te worden
2) Variabel tarief: hierbij bepaald u zelf het start, minuut of uurtarief

Alle tarieven zijn op elk moment aan te passen. Zo is het ook mogelijk om bijvoorbeeld op zaterdag een ander tarief te hanteren dan op maandag.

Net als bij een normale pinbetaling maakt de parkeerautomaat na het invoeren van de bankpas verbinding met de bank, het rekeningsaldo wordt gecheckt en na goedkeuring kan de transactie verder gaan. De betaling vindt plaats door de transactie te accepteren en vervolgens zal de slagboom automatisch openen.

Ons Dip&Go Syteem voorziet ook in betaald parkeren systemen die onderscheid maken tussen betalende en niet betalende gasten. Zo rijden bijvoorbeeld uw werknemers gratis op en van uw bedrijventerrein. Middels een internet verbinding kunt u in- en uitgaande verkeer registreren. Het spreekt vanzelf dat deze internetverbinding u ongekende mogelijkheden biedt in het automatisch betalen voor bijvoorbeeld abonnementhouders of andere geregistreerde gebruikers. Hierin zijn verschillende mogelijkheden beschikbaar.

Als optie bieden wij een externe betaalterminal aan, op deze manier kunt u uw klanten kortingen verstrekken of indien gewenst geheel gratis! Ook maakt deze unit het mogelijk om met de module abonnementshouders te werken. Zo kunt u uw eigen personeel of abonnementshouders toevoegen.

Ook als uw klant niet genoeg saldo op de pas heeft staan dan is het mogelijk om via deze terminal op een andere manier te betalen, bijvoorbeeld via een andere pas of contant.

Een aantal voordelen op een rij:
 - Volledig cashless
 - Veilig en contactloos betalen
 - Mileuvriendelijk
 - Minder onderhoud
 - Voordelig in de aanschaf
 - Snelle terug verdientijd
 - Rapportage functie
 - Kortingen verstrekken
 - Abonnementsvorm aanwezig
 - Snel geinstalleerd  

Vol is vol
Wat houdt dit in? Dit betekent dat ons Dip&Go systeem beschikt over een telfunctie. De telfunctie houdt precies voor u bij hoeveel auto's er op de parkeerplaats staan, al beschikt u over een parkeerplaats met 50 of 1000 parkeerplekken, op deze manier voorkomt u dat er teveel auto's op de parkeerplaats komen en u deze mensen moet teleurstellen omdat er geen plek meer vrij is.

Beheer op afstand
Als u op een later moment uw parkeertarief veranderen wilt, dan kunt u die aan ons doorgeven en zorgen wij voor de juiste instellingen. Hiervoor hoeft geen monteur langs te komen, maar dit wordt op afstand ingesteld, wat u weer in de portomonnee scheelt. Er zijn vele instellingen die altijd en overal veranderd kunnen worden.

Transacties bijhouden
Wilt u graag alle transacties bijhouden? Dit kan, want ons Dip&Go systeem beschikt over een log bestand. Hierin kunt u alle transacties bekijken, met daarbij de behorende tijden en gebeurtenissen per apparaat. Dit kan in het geval u over meerdere apparten beschikt erg handig zijn, zo blijft u goed op de hoogte hoe het met uw parkeerplaats gaat.

Meer informatie?

Neem contact op

Zwembad of Wellness

Retail

Complete kassa oplossing voor uw winkel

Een welverdiende dag naar de wellness of lekker zwemmen met familie. Op de achtergrond dient de bijbehorende software en hardware soepel te lopen. Ook voor een zwembad of wellness verzorgt E.B.T.C. BV van parkeren tot de entree en verkochte kaarten voor de juiste passende oplossing. Afhankelijk van wat uw wensen zijn, zorgen wij voor een juiste uitkomst.

"De mogelijkheden zijn eindeloos"

Met de huidige technologie van tegenwoordig is er van alles mogelijk en dit hoeft niet perse heel ingewikkeld te zijn. Of het nu gaat om ERP, CRM, social media of API’s: alles heeft een eigen connector om met ons systeem data uit te wisselen. De software is te besturen vanaf uw eigen hardware desktop, tablet of smartphone. Ook is de software beschikbaar voor Android, IoS, OSX, Windows en Linux. Natuurlijk is deze volledig responsive. Tevens is de software offline beschikbaar, tegenwoordig gaat iedereen ervan uit dat het internet of eigen netwerk altijd beschikbaar is. Maar de praktijk wijst uit dat dit lang niet altijd het geval is. Wanneer dit niet het geval is blijft onze software gewoon doordraaien en zal niemand iets merken van het wegvallen van de verbinding.

De nieuwste technieken

We maken gebruik van de nieuwste technieken waardoor de systemen zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn. Een aanpassing in de backoffice wordt real-time op de POS systemen doorgevoerd hierdoor kunt u razendsnel schakelen. Denk hierbij aan het aanpassen van een prijs, een kortingsactie of een geheel product toevoegen. Met ons systeem heeft u alles zelf in de hand, uiteraard staan wij naast u om al u eventuele vragen te beantwoorden.

Van toegang, tot software, bij ons bent u aan het juiste adres!

Online tickets verkopen

Onze online webshop module maakt het mogelijk om vooraf online een ticket te kopen. Dit is volledig in te richten naar eigen smaak en huisstijl. De webshop module is te gebruiken op uw huidige of nieuwe website. Door het aanbieden van online ticket verkoop voorkomt u lange rijen bij de kassa en dit zorgt voor een snelle doorstroom. Natuurlijk is het ook mogelijk om seizoenkaarten te verkopen via deze zelfde webshop. Zie hier een voorbeeld van onze demo.

Toegangspoortjes

E.B.T.C. BV is groothandel op het gebied van tourniquets, oftewel toegangspoortjes. Van groot tot klein en binnen of buitenoplossingen. Voor een overzicht van ons volledige assortiment verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: Volledig assortiment tourniquets.

Horeca en shop

Bij de meeste parken is er ook nog horeca of een andere verkoopshop met merchandise aanwezig. Het is belangrijk dat hier hetzelfde systeem voor gebruikt wordt en iedereen gebruik maakt van dezelfde lay-out, zodat uw medewerkers niet constant hoeven te wennen aan een ander systeem. Het is mogelijk om de horeca verkoop en de randartikelen te combineren met de kaartverkoop etc. En via onze reportages is het mogelijk om in één klik een volledig overzicht te krijgen in de voorraad, aantal verkochte tickets, aantal bezoekers per dag of dagdeel , omzet en nog veel meer.

Parkeren

Van groot tot klein, overal in de Leisure branche komen mensen met de auto. Parkeren is daarom een groot onderdeel van vele parken, ook aan parkeren kunt u een hoop geld verdienen. Dit kan van een variabel tarief tot een vast tarief. Overal hebben wij de oplossing voor. Via de webshop module kunt u een parkeerkaart aanbieden, zodat ook bij de slagboom geen rijen ontstaan. Omdat E.B.T.C. BV jarenlang slagbomen i.c.m. toegangscontrole en parkeersystemen plaats, kunt u bij ons dus ook terecht voor de juiste slagboom. Voor een overzicht van ons volledige assortiment slagbomen verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: Volledig assortiment slagbomen.

Lokaal entreekaarten verkopen

Uiteraard koopt niet iedereen vooraf een kaartje, daarom is het mogelijk om op locatie entreekaarten te verkopen en ook af te drukken. Vervolgens kan de bezoekers deze scannen bij de tourniquet of medewerker. De verkoop kan dan verlopen via een medewerker of via een zelfservice kassa. En om ons milieu te denken is het mogelijk om de kaarten via deze kassa per e-mail te sturen, zo hoeft er geen kaartje afgedrukt te worden en kan de bezoeker deze via de telefoon scannen bij de scanner.

Meer informatie?

Neem contact op

Blijf up-to-date en schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Adres


Ceresweg 20A

8938 BG Leeuwarden

058 845 71 00